השחייה

הזינוק והסיום בחוף הרויאל ביץ'.

השחייה נגד כיוון השעון במסלול משולש עם צלע אמצעית קצרה, מתוחם במצופים, שאורכו 1900 מטר.
משתתפי המרחק המלא יבצעו את ההקפה פעמיים, כאשר בסיום ההקפה יצאו מהמים ויעברו על שטיח המדידה לפני התחלת ההקפה השניה.

T1

שטח ההחלפה ימוקם בחצר האחורית של מלון ספורט. מרחק הריצה מהחוף ועד לשטח ההחלפה הינו כ-400 מטר.

מסלול הרכיבה

כמיטב המסורת של הישראמן הרכיבה תבוצע על כביש 12, עם העליה התלולה  אל הרי אילת, עם מסלול ה- rolling-hills המשקיף על מפרץ אילת ועמק הערבה ועם משבי הרוח החזקים.
המסלול יתחיל ביציאה מחצר מלון ספורט, דרך עוקף שדה התעופה, עוקף אילת הצפוני עד לכיכר שחמון ומשם על כביש 12.
בצומת מחנה סיירים, כ-.53.4 ק"מ מתחילת הרכיבה, יבצעו הרוכבים פניית פרסה וישובו באותה הדרך עד ל-T2.

משתתפי חצי המרחק ירדו מהאופניים (סה"כ 91.2 ק"מ) ואילו משתתפי המרחק המלא יבצעו פניית פרסה נוספת וירכבו עוד 44.4 ק"מ לכל כיוון (סיבוב קצת לפני לפני שדה התעופה עובדה), על מנת להשלים את מרחק הרכיבה ל-180 ק"מ בדיוק.

T2

שטח ההחלפה במפגש של כביש 12 עם שביל חוצה ישראל, למרגלות הר יואש.

מסלול הריצה

המסלול יוצא משטח ההחלפה בנטפים ויורד לאורך כביש 12 , בצד ימין של הכביש, לכיוון העיר אילת עד הגעתו לכיכר העוגן (שחמון), עוברים דרך נקודת הזנה הממוקמת על הכורכר לצד הכיכר וממשיכים בירידה לאורך דרך הגיא על המדרכה בנתיב הצפוני . (אין כניסה לשביל עפר כבעבר אלא ממשיכים ישר)

חוצים את רחוב ששת הימים, פונים שמאלה בחטיבת הנגב, רצים לאורך חטיבת הנגב בצד המערבי עד לפניה ימינה לאורך שדרות ארגמן על המדרכה בצד ימין בלבד עד ההגעה לכיכר מרידיאן/אריה.

מכיכר מרידיאן/אריה ממשיך המסלול דרומה על שביל האופניים, מעבר לדולפין ריף על הטיילת הסלולה , עד לנקודת הסיבוב של  המרחק המלא בקצה הטיילת הסלולה ( בנקודה זאת מסתובב המרחק המלא 3 פעמים ) . הריצה של החצי מלא ממשיכה דרומה כ – 1 ק"מ לאורך כביש 90 דרומה על הכורכר המיושר עד מול פארק המים החדש ומסתובב פעם אחת בנקודה זו.

המסלול יורד לאחר מלון ARIA לטיילת החדשה עד לקניון מול-הים, ומשם ממשיך לאורך הטיילת עד לפינה המערבית של הלגונה/ שוק הדוכנים.

המסלול מקיף את הלגונה ומשם ממשיך לאורך טיילת מלון מלך שלמה, שמאלה לטיילת מלכת שבא , שמאלה לפני מלון רויאל ביץ ואל דרך הים  לעבר שער הסיום הנמצא בחניית מלון הרויאל גארדן. רצי המלא מסתובבים על דרך הים ומשם יוצאים להשלמת שלושה  סיבובים באותו המסלול עד לנקודת הסיבוב הדרומית שלהם מעבר לדולפין ריף ורק לאחר שלוש הקפות נכנסים לשער הסיום.

שער הסיום

שער הסיום ממוקם בחניית מלון ישרוטל רויאל גארדן כאשר המסלול פונה מדרך הים ב-90 מעלות אל קו הסיום.

נקודת ההצטרפות של בני משפחה לסיום הינה בצמוד למלון ספורט על דרך הים.

מסלול הריצה מקצה חצי מרתון - HALF MARATHON

מכיכר מרידיאן/אריה ממשיך המסלול דרומה על שביל האופניים, מעבר לדולפין ריף על הטיילת הסלולה, עד לנקודת הסיבוב בקצה הטיילת הסלולה. הריצה ממשיכה דרומה כ – 1 ק"מ לאורך כביש 90 דרומה על הכורכר המיושר עד מול פארק המים החדש ומסתובב פעם אחת בנקודה זו.

המסלול מקיף את הלגונה ומשם ממשיך לאורך טיילת מלון מלך שלמה, שמאלה לטיילת מלכת שבא , שמאלה לפני מלון רויאל ביץ ואל דרך הים לעבר שער הסיום הנמצא בחניית מלון הרויאל גארדן.