מרתון ישראמן

תאריך ומיקום התחרות

תאריך: יום שישי 28 בינואר 2022.

מיקום: העיר אילת וסביבתה, כמתואר בעמוד פרוט המסלולים.

מרחקים

מרתון ישראמן 42.2 ק"מ

חצי מרתון ישראמן 21.1 ק"מ

*זינוק החל מהשעה 14:00 בקפסולות (ייתכן ושעת הזינוק תשתנה בהתאם לתנאי מזג האוויר)

הרשמה

הרשמה לתחרות באמצעות האתר בלבד, עד לתאריך 28/12/2021, או עד מילוי מכסת המשתתפים (המוקדם מביניהם).
נרשם שיבצע הרשמה ולא יסדיר את התשלום, יוסר מרשימת המשתתפים ולא יורשה להשתתף.

סוג הרשמה ומועד סיומה (לפי התנאי המוקדם)עד לתאריך 10.12.2021 בחצותעד לתאריך 28.12.2021 בחצות
מרתון280 ₪ 360 ₪
 חצי מרתון220 ₪260 ₪
  • במקרה של ביטול התחרות – החזר מלא בניכוי 100 ש"ח

אישורי רפואי

על פי חוק הספורט, חייב כל משתתף/ת הנרשם/ת לתחרות , להמציא למארגנים אישור בריאות חתום ע"י רופא ספורט מוסמך.
על האישור להיות תקף לתאריך התחרות. ללא שליחת האישור לא יהיה ניתן לקבל את שקית המשתתף בצ'ק אין.
הסבר מפורט ונוהל שליחת האישורים ניתן למצוא כאן.

מסלול הריצה

מסלול יורד לאורך כביש 12 , מימין לכביש, לכיוון העיר אילת עד הגעתו לכיכר העוגן (שחמון), שם פונים מתחרי חצי ישראמן בלבד צפונה וממשיכים על שביל עפר רחב המקביל לכביש, כ-1.3 ק״מ לפני שמבצעים פרסה מול רחוב הספורטאים וחוזרים באותה הדרך (מתחרי ישראמן מלא לא רצים בשביל העפר) ויורדים בדרך הגיא. מיד לאחר הגשר של רחוב ששת הימים עולים לטיילת של דרך הגיא ומשם ממשיכים דרך שדרות ארגמן על המדרכה בצד ימין בלבד עד ההגעה לכיכר מרידיאן. מכיכר מרידיאן ממשיך המסלול דרומה על שביל האופניים, עד לנקודת הסיבוב הדרומית וחזרה על גבי אותו ציר לכיכר מרידיאן. המסלול יורד לאחר מלון U-Suites לטיילת החדשה עד לקניון מול-הים, ומשם ממשיך לאורך הטיילת עד לפינה המערבית של הלגונה. המסלול מקיף את הלגונה ומשם ממשיך לאורך טיילת מלון מלכת שבא לעבר שער הסיום הנמצא בחניית מלון הרויאל גארדן, ואילו רצי המלא נכנסים לחניית הרויאל גארדן מבלי להקיף את הרויאל ביץ׳ ומשם יוצאים לעוד 2 סיבובים באותו המסלול עד לנקודת הסיבוב הדרומית, לפני שמצטרפים לסיום כמו רצי החצי. גרף שינויי גובה במסלול הריצה – חצי ישראמן